czwartek, 20 marca 2014

Sernik na zimno


Moja babcia od strony taty kojarzy mi się z dwoma wypiekami, które uwielbiam: ciastka z maszynki i sernik na zimno. Wczoraj postanowiłam zrobić sernik na zimno. Teściowa podała pomysł z truskawkami. Kupiłam gotową masę. Można iść na łatwiznę i na decce ułożyć okrągłe biszkopty. Ja upiekłam biszkopt, przepis podałam tu KLIK. Masę z opakowania zmiksowałam z mlekiem. Nałożyłam na biszkopt. Kiedy galaretka się schłodziła, włożyłam ją do zamrażarki na 20-30 minut, żeby szybciej stężała. Wyszła idealna i wylałam ją na masę, wcześniej układając truskawki. Chłodzenie w lodówce 2 h i ciasto gotowe do jedzenia. Smacznego!

Składniki:
-Biszkopt-
-4 jajka
-pół szklanki cukru
-łyżeczka proszku do pieczenia
-pół szklanki mąki pszennej
-pół szklanki mąki ziemniaczanej
-2 łyżki wody

-Masa-
-600 ml mleka
-gotowa masa (Delecta)

-Dekoracja-
-galaretka truskawkowa
-truskawki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubię konstruktywne komentarze. Wszelka pomoc mile widziana ;) Dziękuję, J.