wtorek, 8 kwietnia 2014

Przepis na ciasto francuskie z piersią kurczaka i pieczarkami


Składniki:
-1 opakowanie ciasta francuskiego
-2 filety z kurczaka
-pieczarki
-żółty ser
-pieprz, sól

Przygotowanie:
Ciasto wyjąć z lodówki, podzielić na trzy równe części. Pierś z kurczaka rozbić i przeciąć na trzy części. Dobrze przyprawić solą i pieprzem lub kucharkiem. Na ciasto położyć pierś i nacinać boki jak na zdjęciu. Pieczarki zetrzeć na tarce i dusić na maśle. Na filety położyć schłodzone pieczarki oraz położyć żółty ser (może być starty na tarce). Nacięte paski ciasta zaplatać na zmianę. Gotowe ciasto włożyć na 15 minut do lodówki, po tym czasie posmarować ciasto utartym jajkiem. Rozgrzać piekarnik do 180 stopni i piec przez 45 minut. 

Całość może wydawać się mała, ale po upieczeniu wyrośnie ogromne i jest bardzo syte. Nie potrzeba dodatku chleba czy ziemniaków.


3 komentarze:

  1. ależ to smacznie wygąda :) zrobie u siebie w najblizszym czasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ciekawy przepis. Pewnie wypróbuje go kiedyś..
    Będę częściej wpadać ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Miło mi Cię będzie gościć.
    Dodaję Cię również do mojej listy blogów :*
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w lodówce ciasto francuskie więc muszę coś pysznego zrobić :d

    OdpowiedzUsuń

Lubię konstruktywne komentarze. Wszelka pomoc mile widziana ;) Dziękuję, J.