czwartek, 6 lutego 2014

Domowa tortilla


Niedawno kupiłam naleśniki do tortilli. Miałam "smaka" na smarowanie ich nutellą i podgrzania w mikrofalówce. Poszłam na skróty kupując gotowe placki, bo nie chciało mi się robić po odrobinie ciasta, kiedy najdzie mnie ochota. Ostatnio wpadłam na pomysł, że zrobię domową tortillę. Niestety nie miałam zielonej sałaty, a pasowałaby idealnie. Dodam, że gotowe ciasto przeznaczone do tortilli nieco różni się od domowego ciasta naleśnikowego, jest bardzo cienkie, suche i delikatnie słodkie.

Składniki:
-ciasto tortilla
-filet z kurczaka
-pomidor
-ogórek
-cebula
-zielona sałata
-pieprz, sól
-sos czosnkowy

Przygotowanie:
Filet z kurczaka kroję w drobną kostkę, smażę na oleju. Kiedy będzie gotowa posypuję przyprawą do kurczaka. Duszę przez chwilę. Pomidor, ogórek, cebulę, zieloną sałatę kroję w kostkę średniej grubości. Wszystko razem mieszam w misce i doprawiam pieprzem i solą. Gotowe ciasto naleśnik przez środek smaruję sosem czosnkowym. Jeden bok zawijam ku środkowi, tak samo robię z dwoma bokami tworząc kieszeń. Spinam ją wykałaczką. Do środka nakładam fileta oraz warzywa. Polewam sosem czosnkowym i gotowe.


Smacznego!

4 komentarze:

  1. MM! Kiedyś je robiłam i były pycha! Musze się znowu na nie skusić! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam do obserwowanych (jestem nowa więc mam nadzieję że dobrze)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam tortilli ale postanowlam sobie ze jak tylko skończę szkołę i będę miała wakacje to nauczę się gotować by przygotowywać smakołyki dla mnie i bliskich ^^

    OdpowiedzUsuń

Lubię konstruktywne komentarze. Wszelka pomoc mile widziana ;) Dziękuję, J.