poniedziałek, 29 września 2014

Filety z kurczaka z pieczarkami i serem żółtym



Składniki
-1 duży filet z piersi kurczaka
-400 dag pieczarek
-pół dużej cebuli
-3 plastry żółtego sera
-2 łyżki majonezu
-sól, pieprz, kucharek

Przygotowanie
Filety rozbić i podzielić na 4 równe kawałki, posypać delikatnie kucharkiem. Pieczarki i cebulę obrać, Zetrzeć na dużych oczkach tarki. Zesmażyć razem na maśle pod przykryciem. Przyprawić solą i pieprzem. Gotowe pieczarki i cebulę ułożyć na filetach. Posmarować wypukłą stroną dużej łyżki pieczarki. (jest to trudna sprawa, bo pieczarki się kleją) Na wierzchu ułożyć plastry żółtego sera pokrojonego w mniejsze podłużne plastry. Piec w rozgrzanym do 160 stopni piekarniku przez 15-30 minut. Sprawdzać czy ser się nie przypala.

Efekty
Majonez to świetny dodatek w tej kompozycji. Kiedyś nie miałam w lodówce i zrobiłam bez. To duża różnica. Przypieczony majonez ma pyszny smak i idealnie tutaj pasuje.   


3 komentarze:

  1. Kochana ciekawy pomysł ja kiedyś też użyłam sera żółtego właśnie do piersi z kurczaka ale bodajże do rolad i pyszne było mniamm :) Jestem do tyłu z Twoimi wpisami ale już nadrabiam bo lecę czytać kolejne a Ciebie zapraszam do mnie na mnóstwo wpisów z przepisami i nie tylko.Dzisiaj dodałam także wpis z moich urodzin :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Bardzo często korzystam z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co jest z serem żółtym :)

    OdpowiedzUsuń

Lubię konstruktywne komentarze. Wszelka pomoc mile widziana ;) Dziękuję, J.